❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
ازساير صفحات وبلاگ كه تو ((انتهاي صفحه)) مشخصه هم بازديد كنيد...لطفا (( نظر يادتون نره )). براتون بهترين ها رو آرزو ميكنم. خوش بگذره!!! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست...... و آدرس ali.mosafer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

سلام....

 

 

نمیدونم از چی باید بنویسم...

 

 

همیشه با خودم میگم..بدترین زمان عمر من..همون وقتیه که خدا ازم دور بشه و اینو هیچ جوری نمیتونه ثابت کنه مگر با گرفتن احساسم..

 

 

نمیتونم بنویسم...خیلی سعی کرم...فکر کردم..حتی به زور..

 

 

خنده داره..

 

 

اما به اون چیزی که باید میرسیدم..و از خودم انتظار داشتم نرسیدم..

 

 

حالام واقعا این حرفا تو گلوم بغض شده بود..بهم کمک کن...میدونم خیلی وقته باهات قهرم اما با تمام غرورم ازت میخوام برگردی و بهم کمک کنی..

 

 

یه غزل قدیمی مثل همیشه...

 

 

طواف چشم تورا کرده ام به تنهایی                         چرا به دیدن چشمان من نمی آیی

 

 

منیکه بیتو شبیه ستاره خاموش..                          در انتظار نگاهی عمیق و رویایی....

 

 

برای دیدن چشمانت آمدم از راه                            تعارفی..گله ای..خواهشی..بفرمایی..

 

 

که آسمان بشوی پرکشم درون تنت                     بگریم و تو از ین گریه اخم بگشایی....

 

 

و هی غزل بسرایم برای چشمانت                         که شاعرانه ترین اتفاق دنیایی...

 

 

خیال خسته من پر شود از این تک بیت..              <که کاش از پس امشب نبود فردایی>

 

 

شاید فرصتی دیگر..

یا حق..




نظرات شما عزیزان:

ادشته
ساعت14:12---9 دی 1389


من از نهایت شب حرف میزنم.من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف میزنم.اگر به خانه من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


leila
ساعت10:30---7 دی 1389
خدا:
هنوزم روزی که خاک اومد و گفت:من میخوام آدم بشم خوب یادمه
نه بهش نه گفتم و همین بله افتتاحه ماجرای آدمه


خاک را گل کردم واز این گل پاک طرح قوم بشر آفریده شد
تا که جون بگیره جاودانه شد روح من به پیکرش دمیده شد


پا گرفت و قد کشید و سیب رو چید.حرمت حکم منو نگه نداشت
واسه اولین دفعه تو کهکشون:آدمیزادپاروی حرف من گذاشت


بابا آدم شما زمینیا:بهترین فرشتمو ازم گرفت
شیطون رو دوزخی کردم واسه چی؟واسه اینکه تو رو دست کم گرفت


ولی حالا میبینم که با غرور اینهمه بخشش رو هاشور میزنید
سنگ و چوبو روی دست گرفتینو اینجوری فکر شکستن همین


نفستون خدای تازتون شده هرچی فرمون بده فرمون میبرین
گفتن من اثری نمیکنه وقتی که همه با همدیگه کرین


خلاصه اگه میدونستم یه روز:اینجوری منو فراموش میکنین
میرین و تو سرزمین خود من حرف بنده ی منو گوش می کنین


به فرشته هام قسم از اولش
تو جواب خاک میگفتم نمیشه
کسی که از دوتا سیب نمیگذره واسه من هیچ موقع آدم نمیشه!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 4 دی 1389برچسب:, ] [ 19:41 ] [ علي طاهري ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

تو هرچه می خواهی باش ، اما ... آدم باش !!! چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم، آسایش و خوشبختی بخشیده است !!! مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟ پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی. امروز گرسنگی فكر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است . برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2551
بازدید کل : 1035942
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 2657
تعداد آنلاین : 1




فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
**********
********* **********

كد موسيقي براي وبلاگ